لاستیک توپر لیفتراک

لاستیک توپر لیفتراک

قیمت لاستیک توپر لیفتراک و خرید لاستیک توپر مناسب لیفتراک

یکی از انواع تایرهایی که بسیار برای صنعت و خاص لیفتراک تولید می شود لاستیک توپر لیفتراک می باشند. برای حداکثر استفاده از این نوع تایرها رعایت چند نکته ساده اما اساسی لازم می باشد.بسیاری از اپراتور های لیفتراک که از لاستیک بادی لیفتراک استفاده می‌کنند، به جهت تعویض زودهنگام و خرید لاستیک بادی لیفتراک، اقدام به تعویض لاستیک بادی لیفتراک با لاستیک توپر می‌نمایند که در برخی موارد این اقدام صحیح نمی‌باشد.

لاستیک توپر لیفتراک از انعطاف کافی مشابه لاستیک بادی لیفتراک برخوردار نیست و ضربات زیادی را در حین جابه‌جائي بار به لیفتراک و کالایی که لیفتراک حمل می‌کند وارد میکند. ازین رو اگر کالایی حساس توسط لیفتراک جابه‌جا می‌شود بهتر است از لاستیک بادی لیفتراک استفاده شود و خرید لاستیک بادی لیفتراک پیشنهاد می‌شود. اما در برخی صنایع خشن و سخت که همواره خطر آسیب به لاستیک لیفتراک وجود دارد و امکان پنچر شدن و یا پاره شدن لاستیک لیفتراک وجود دارد، استفاده از لاستیک توپر لیفتراک با رعایت نکات ایمنی و نحوه نگهداری لاستیک توپر توصیه می‌شود و خرید لاستیک توپر لیفتراک بهترین گزینه می‌باشد.

نحوه نگهداری از لاستیک توپر لیفتراک :

•    زمان کافی برای سرد شدن لاستیک توپر در نظر بگیرید
بعد از یک شیفت کاری (هفت تا هشت ساعت کار مداوم) هر کجا و هر زمان که امکانش وجود داشت فرصت دهید تا لاستیک توپر لیفتراک خنک شوند.

•    اجتناب از حمل بار اضافی
هیچگاه بیشتر از ظرفیت مجاز لیفتراک بارگیری نکنید، چرا که در این حالت فشار زیادی به لاستیک توپر های جلو وارد می شود. همچنین لیفتراک هایی که در وضعیت بدون بار هستند یک فشار پنهانی ناشی از وزنه تعادلی که در قسمت عقب لیفتراک وجود دارد به چرخ های عقب وارد می شود. بنابراین هرگز مسافت زیادی را حتی با لیفتراک خالی طی نکنید.

•    رعایت میزان رانندگی کافی
اگرچه لاستیک توپر لیفتراک برای شرایط بدون بار و بار لیفتراک طراحی و ساخته شده اند، اما طولانی شدن هر کدام از این شرایط به لاستیک توپر صدمه می زند. اما خیلی از افراد به این نکته توجه یا آگاهی لازم را ندارند و بر این باورند که اگر لیفتراک خالی باشد هیچ آسیبی به تایرها وارد نمی شود.

حداکثر مسافتی که به طور پیوسته می توان از لاستیک توپر استفاده کرد تقریبا ۲۰۰۰ متر می باشد. به محض اینکه این میزان از ۲۰۰۰ متر تجاوز کند (در شرایط بدون بار ۲۳۰۰ متر) تایرها شروع به گرم شدن بیش از حد می کنند. گرما نیز سرعت فرسایش لاستیک توپر را افزایش می دهد.

•    رعایت سرعت کافی
حداکثر سرعتی که می توان با لاستیک های توپر حرکت کرد ۲۵ کیلومتر بر ساعت می باشد. اما مکان هایی که سطح صاف یا همواری ندارند و یا در شرایطی که لیفتراک دارای بار است این مقدار کاهش می یابد. در غیر این صورت فشار بیش از حد به تایرها وارد می شود و به دنبال آن فرسایش و خرابی تایر سریع تر اتفاق می افتد.

خرید لاستیک توپر لیفتراک :

دریافت مشاوره پیش از خرید لاستیک توپر

جهت دریافت مشاوره و همچنین خرید لاستیک توپر لیفتراک،و یا اطلاع از قیمت لاستیک توپر لیفتراک با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمائید. ۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲ و ۰۲۱۳۳۹۷۷۰۴۹

لاستیک توپر به دلیل اهمیت استفاده درست و همچنین استفاده از برند های معتبر نیازمند تجربه بالا در زمینه انتخاب و خرید لاستیک توپر می‌باشد. از این رو جهت جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی حتماً پیش از خرید لاستیک توپر با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

بازار لاستیک ایرانیان

عرضه کننده لاستیک توپر لیفتراک در سرار ایران

www.BazarLastik.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *