تایر مناسب خودرو شما ، با بهترین قیمت

تایر مناسب خودرو شما، با بهترین قیمت : ما تضمین میکنیم که لاستیک های عرضه شده در وب سایت بازارلاستیک ایرانیان با گارانتی اصل، با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه های سنتی و اینترنتی در سراسر کشور است. اگر پس از خرید از وب سایت ما، متوجه شدید که فروشگاهی همان تایر را با شرایط یکسان و قیمتی پایین تر ارائه میدهد، میتوانید درخواست استفاده از تضمین بهترین قیمت را ارسال و در صورت تایید، اختلاف قیمت آن را به صورت کامل از ما دریافت کنید.

شرایط:

   -برای ارائه درخواست تضمین بهترین قیمت، تایر ها باید از نظر ویژگی های ظاهری و فنی (سایز و طرح گل یکسان، تاریخ، کشور سازنده و…)  کاملا یکسان باشند.

   -از آنجا که همه ی تایر های ارائه شده در وب سایت ما اصل می باشند، درخواست کالاهای مشابه و غیر اصل رد خواهد شد.

   -تایر های مورد مقایسه، باید گارانتی و خدمات پس از فروش یکسان داشته باشند.

   -با توجه به رسمی بودن فاکتور های وب سایت بازارلاستیک، فاکتور های فروشگاهای سنتی و یا اینترنتی نیز باید رسمی، دارای مهر و کد اقتصادی باشند.

   -مرجع مقایسه ی قیمت باید فروشگاه های معتبر و دارای مجوز رسمی فعالیت باشند.

   -تایر مذکور باید موجود باشد، تایر در زمان ارائه ی درخواست به بازارلاستیک ایرانیان باید در فروشگاه مورد نظر موجود و قابل رویت باشد.

   -از آنجا که هدف از این طرح جلب اطمینان مشتری از خرید با بهترین قیمت است، قیمت های ارائه شده در جشنواره ها، تخفیفات، و امثالهم، قابل استناد نمیباشد.

   -با توجه به یکسان بودن شرایط مقایسه، هزینه هایی مانند حمل و نقل و مالیات بر ارزش افزوده، قیمت اعلام شده توسط فروشنده را تحت شعاع قرار دهد، ملاک مقایسه ی قیمت، مبلغ نهایی پرداخت شده از سوی مشتری میباشد.

روش ارسال درخواست:

   -مدارک زیر را همراه با فاکتور خرید خود به دفتر وب سایت ارسال نمایید:

   -اصل پیش فاکتور فروشگاه شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، مهر و آدرس فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور و جزییات محصول به صورت کامل به هراه گارانتی.

   -پیش فاکتور تا ۳ روز کاری بعد از ارسال توسط مشتری اعتبار داشته باشد.

   -تا ۲۴ ساعت بعد از صدور فاکتور به قست پشتیبانی و خدمات پس از فروش بازارلاستیک ارسال شود.

   -صرفاً برای همان محصول به صورت تکی باشد.

درخواست مشتری حداکثر تا سه روز کارری بررسی میشود.

بعد از بررسی و ثبت درخواست در صورت تایید اختلاف قیمت، مبلغ اضافی پرداخت شده از سوی مشتری به حساب ایشان واریز میگردد.

بدیهی است که مشاهده ی هرگونه تخلف، تلاش برای فاکتور سازی و سوء استفاده از این طرح، حق عدم پذیرش درخواست را برای بازارلاستیک ایرانیان ایجاد میکند.

بازار لاستیک ایرانیان