فروش ویژه انواع لاستیک باری سبک و وانت کامیونت

امکان عرضه انواع لاستیک مناسب خودرو های حامل بار درون شهری و نیمه سنگین، لاستیک انواع ایسوزو، کامیونت هیوندای، کامیونت جک، نیسان زامیاد، وانت مزدا کارا، وانت پیکان، لاستیک ون، و … . با نازلترین قیمت و از بهترین برندهای لاستیک باری موجود در کشور، لاستیک ایرانی و لاستیک وارداتی با گارانتی و ضمانت، هم‌اکنون از طریق وب سایت بازار لاستیک ایرانیان فراهم شده است.

لاستیک وانت ، نیسان زامیاد ، ون ، باری سبک ،  لاستیک ۸ لایه

انتخاب، بررسی و خرید انواع لاستیک باری وانت، لاستیک نیسان، لاستیک ایسوزو و انواع لاستیک و تایر کامیونت از طریق وب سایت بازار لاستیک. برای مصرف کنندگان محترم قابل انجام است.

لاستیک وانت ، کامیونت و باری سبک

خریدی آسان با بازار لاستیک

کامیونت ها، یکی از مهم ترین بخش های صنعت توزیع و پخش کالاها در تمامی کشور ها به شمار می‌آیند. امروزه در دسترس بودن تمامی مایحتاج و کالاهای زندگی خود را در تمامی کشور، حاصل زحمات این قشر از صنعت حمل و نقل درون شهری سنگین و سبک می دانیم.

انواع وانت ها و کامیونت های طراحی شده جهت حمل خرده بار و یا توزیع کالاهای درون شهری و برون شهری در کشور ایران در حال استفاده می‌باشد. به جهت استفاده زیاد از این ادوات، لاستیک انواع کامیونت و وانت از اهمیت بالائي در میان قطعات و لوازم مصرفی این خودرو ها برخوردار است.

استفاده از لاستیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از اولویت های صاحبات این خودرو ها به شمار می‌آید. به دلیل استفاده های چند منظوره از این خودرو ها به عنوان مثال : ( خودرو های حمل مواد غذائی سرد ، کامیونت حمل مواد غذائي گرم، کامیونت حمل زباله، کامیونت حمل کالاهای مصرفی و غیر خوراکی و … ). لاستیک مورد استفاده در هر یک از این ادوات با کاربری متفاوت ، نیز دارای خصایص متفاوتی می‌باشد.

کیفیت بالای محصولات

لاستیک مورد استفاده در انواع کامیونت ایسوزو با لاستیک مورد استفاده در خودروی نیسان زامیاد ( نیسان آبی ) با وجود سایز و ابعاد یکسان. دارای مشخصه های متفاوتی است.

مصرف کنندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاع و دریافت مشاوره جهت اتخاب بهترین لاستیک مناسب کامیونت خود با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمایند.

سایز بندی کامل و متنوع

برخی از سایزهای مورد استفاده در انواع کامیونت، لاستیک ایسوزو، لاستیک وانت بار نیسان، لاستیک ون و .. به شرح زیر می‌باشد.

  • 8.25R20 – 8.25-20
  • 7.50R20 – 7.50-20
  • 9.50R17.5
  • 235/75R17.5
  • 215/75R17.5
  • 205/75R17.5
  • 8.25R16 – 8.25-16
  • 7.50R16 – 7.50-16
  • 7.00R16 – 7.00-16
  • 215/80R15C
  • 215/75R14C
  • 205/75R14C
  • 195/80R14C
  • 6.50-14
  • 195/80R15C
  • 205/70R15C
  • 225/70R15C
  • 195/75R16C
  • and…

تمامی سایزهای لاستیک های فوق بسته به محور مورد استفاده در ایسوزو ، کامیونت و یا وانت بار، دارای آج متفاوت می‌باشد. که امکان استفاده آن را برای محور های دیگر مقدور نمی‌دارد. ( امکان استفاده از لاستیک با گل ( آج ) جلو و یا گل ( آج ) عقب به جایگزین یکدیگر میسر نمی‌باشد.) اما برای خودرو هائي مانند ون، آمبولانس، خودروهای امدادی سنکین، خودرو های حامل افراد و مینی بوس ها و …، نوع آج در تمامی محور ها یکسان بوده و مهم ترین نکته حائز اهمیت میزان قدرت دیواره لاستیک و تحمل وزن آن و همچنین کد سرعت مناسب می‌باشد.

فروش لاستیک از تمامی برندهای معتبر

همچنین با توجه به ساختار لاستیک ( رادیال سیمی و یا بایاس نخی ) و برند تولید کننده آن امکان استفاده به صورت تیوبلس و یا به همراه تیوب و نوار شال دور رینگی متفاوت می‌باشد.

برخی از شرکت های تولید کننده لاستیک داخلی از جمله شرکت لاستیک و صنایع لاستیک سازی کرمان ( لاستیک بارز) ، لاستیک البرز ( کیان تایر ) ، لاستیک پیروزی، لاستیک دنا. لاستیک ایران تایر، لاستیک گلدستون نیز اقدام به تولید محصولات مورد نیاز انواع کامیونت، ون و خودروهای حامل بار درون شهری کرده اند. که از این بین تا کنون تنها شرکت بارز اقدام به تولید با تکنولوژي تایر رادیال نموده است.

همچنین بسیاری از برندهای معتبر جهانی نیز در بازار لاستیک ایران به تامین لاستیک مورد نیاز ایسوزو، کامیونت ، وانت ، ون و خودرو های حامل بار شهری پرداخته اند.

لاستیک خودرو های امدادی شامل : لاستیک انواع آمبولانس، لاستیک انواع خودروهای آتش نشانی، لاستیک انواع خودرو های امدادی پلیس و راهور و … . نیز به دلیل شباهت اسفاده و یکسان بودن ساختار ، غالباً در این دسته قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های مهم لاستیک وانت و کامیونت ها

در صنعت حمل و نقل سنگین وانت و کامیونت ها ابزار حیاتی هستند. که از لاستیک‌های مناسب برای عملکرد بهینه خود وابسته‌اند. انتخاب درست لاستیک برای این وسایل نه تنها به کاهش هزینه‌های نگهداری و عمر مفید آنها کمک می‌کند. بلکه ایمنی و کارایی رانندگی را هم ارتقا می‌بخشد.

اصول اصلی برای انتخاب لاستیک مناسب:

1. باربری و وزن

وانت و کامیونت ها برای حمل بارهای سنگین استفاده می‌شوند. بنابراین لازم است لاستیک‌هایی با ویژگی‌های باربری قوی انتخاب شوند.

2. پایداری و کنترل

لاستیک باید بتواند در شرایط مختلف جاده‌ای از جمله خیابان‌های شهری یا جاده‌های کوهستانی، پایداری و کنترل مناسب را ارائه دهد.

3. عمر مفید

انتخاب لاستیک‌هایی با عمر مفید طولانی می‌تواند هزینه‌های نگهداری را کاهش دهد و بهره‌وری را افزایش دهد.

خصوصیات فنی

– نوع بازدهی (Efficiency Type):

لاستیک‌های بازده بالا از نظر مصرف سوخت و کاهش سایش باعث افزایش طول عمر آن ها شده و به تأخیر در تعویض آنها کمک می‌کنند.

– طراحی ساختار داخلی (Internal Structure Design):

ساختار داخلی لاستیک می‌تواند تأثیر بزرگی بر عمر مفید و عملکرد لاستیک داشته باشد.

نگهداری و تعویض

بررسی منظم فشارهای هوا، بی‌نظمی‌های سایش و آیینه‌های چک کردن دیگر موارد می‌تواند به تشخیص زود هنگام مشکلات و جلوگیری از آنها کمک کند.

به کمک این راهنما و اصول فوق با انتخاب درست لاستیک برای وانت و کامیونت خود، می‌توانید عمر مفید و کارایی این وسایل را بهبود بخشید. و هزینه‌های نگهداری را کاهش دهید.

قیمت تضمینی لاستیک با بازارلاستیک

قیمت روز انواع لاستیک ایسوزو، لاستیک کامیونت، لاستیک نیسان وانت و … مانند تمامی اقلام وارداتی دیگر به نوسانات نرخ ارز وابسته است. فروشگاه لاستیک ایرانیان همواره خود را ملزم به ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات با نازل ترین قیمت ممکن جهت مصرف انواع کامیونت درون شهری می‌داند. فروشگاه آنلاین لاستیک ایرانیان عرضه کننده انواع لاستیک های کامیونت از معتبر ترین برندهای جهانی تولید شده در کشور های ایران، چین، ژاپن و اتحادیه اروپا می‌باشد.

با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲

۰۲۱۳۳۹۷۷۰۴۹

۰۹۳۵۴۰۰۷۰۰۷

www.BazarLastik.com