لاستیک لودر بهترین قیمت خرید 1403 از نمایندگی

فروش لاستیک لودر با بهترین قیمت در سراسر ایران

نمایندگی فروش لاستیک لودر بارز و دنا، تراینگل ، ادونس ،تکینگ ، بوتو، آی تی آر ITR

در این مقاله قصد داریم در ابتدا با ویژگی های یک لاسـتیـک لـودر خوب و مقرون به صرفه آشنا شویم و در ادامه به نحوه انتخاب و خرید و نحوه کسب اطلاع از قیمت لاستیک لودر میپردازیم.

بازار لاستیک ایرانیان با داشتن سابقه بیش از ۳۰ سال در زمینه تامین و توزیع لاسـتیـک لـودر در سراسر ایران، امکان انتخاب و خرید  و یا کسب اطلاع از قیمت در انواع مختلف را به صورت آنلاین فراهم کرده است.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان با شماره ۰۹۳۵۴۰۰۷۰۰۷ و یا ۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲ تماس حاصل فرمایید.

قیمت لاستیک لودر

در بخش مقالات وب سایت لاستیک به فراوانی در مورد انواع لودر و تفاوت تایر لودر صحبت شده است. تایر لودر که یکی از مهم ترین بخش های لودر می‌باشد در میان تمامی قطعات و نحوه نگهداری از لودر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین به دلیل اهمیت بالای این بخش لودر، قیمت لاسـتیـک لـودر و نحوه خرید آن نیز اهمیت بالایی دارد.

خرید لاستیک لودر

در خرید لاستیک لودر به دلیل هزینه های بالا یکی از مهم ترین بخش ها در نگهداری درست از لودر به شمار می‌آید. تایر لودر به دلیل گستره قیمتی متفاوت و تنوع سایز فراوان، و همچنین نوع ساختار و آج و … از قیمت های مختلفی برخوردار است. خریداران و مشتیان محترم پیش از خرید تایر لودر می بایست در خصوص انتخاب بهترین لاستیک برای لودر خود تحقیق و کسب اطلاع کنند که این امر به صورت رایگان توسط مشاوران وب سایت بازار لاستیک ایرانیان به تمامی خریداران تایر لودر در سراسر ایران انجام می‌پذیرد. 

توصیه می‌گردد همیشه خرید لاستـیک لـودر نو را به دست دوم ترجیح دهید. به دلیل اختلاف قیمت بالای لاستیک لُدر نو و لاستیک لُدر دست دوم، هیچ گاه در وحله اول به قیمت لاستیک در این مقایسه توجه نفرمایید و ابتدا به طول عمر  و سلامت و نحوه خدمت رسانی آن برای دستگاهتان توجه ویژه ای اختصاص دهید.

اگر شرایط کاری لودر شما به نحوی است که باید لاستـیـک لـودر ‌L5  خریداری کنید، از خرید لاستـیک لودری ‌L5 خود داری نفرمایید و به دلیل مسايل دیگر آن را با لاستیک L3 جایگزین نفرمایید. 

لاستیک لودر L5 که عموما به صورت لاستیک لُدر ضد برش شناخته می‌گردد، از قیمت بالاتری نسبت به لاستیک L3 برخوردار است اما به دلیل طول عمر بالاتر و همچنین مقاومت و استحکام بیشتر ، در طولانی مدت نسبت به تایر لودر آج استاندارد یا تایر لُدر با گل ابرویی مقرون به صرفه تر است. پس خرید لاستـیـک لودر ‌L5 از لـاسـتیک لـودری نخی بارز ساخت ایران ارزان تر است!!! 

تاریخ تولید لاستیک لودر

تاریخ تولید لاسـتیـک لـودر اهمیت دارد اما پیش از آن به مسائل پر اهمیت دیگری که در ادامه به توضح آنها می‌پردازیم توجه فرمایید و اولیت اصلی خود را کیفیت بالا و انتخاب و خرید لاستیک با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت قرار دهید. 

تایر لودر انواع مختلفی دارد، از نوع ساختار متفاوت تایر لودر تا نوع آج لاسـتیک لـودری که در محیط های گوناگون متفاوت است. به عنوان مثال تایر لودر تهران که در جغرافیا و شرایط معادن تهران در حال خدمت رسانی است، با لاسـتیـک لـودر اصفهان که در معادنی متفاوت با بهره برداری متفاوت در حال انجام فعالیت می‌باشد، متفاوت است.

لذا ذکر این نکته که پیش از خرید لاسـتیک لـودر می بایست با کارشناسان مجرب در زمینه انتخاب لاستیک مناسب لُدر مشورت داشته باشید، حائز اهمیت است.

قیمت لاستیک لودر 

توصیه میشود پیش از خرید لاسـتیک لـودری، و یا اطلاع از قیمت آن از معتبر ترین نمایندگی فروش لاسـتیک لـودری کسب اطلاعات در مورد برند انتخابی کنید. ممکن است بسته به نیاز شما و جایگاه استفاده متفاوت از لُدر، برندهای متفاوت و با کیفیت بهتر و با قیمت ارزان تر نیز در دستر باشند. لذا پیش از خرید لاستیک لودر، از قیمت لاستیک لودر کسب اطمینان کنید. 

تمامی مشتریان عزیز میتوانند لاستیک مورد نیاز لُدر خود را از بازار لاستیک ایرانیان با پایین ترین قیمت ممکن در سراسر ایران خریداری نمایند. لاستیک لودر ارزان و با کیفیت انتخاب کنید! 

خرید لاستیک لودر نخی و سیمی

لاستیک لودری دارای دو ساختار رادیال ( سیمی ) و بایاس ( نخی ) میباشد . 

بسته به شرایط استفاده هر دو نوع ساختار لاستیک لُدر به دو صورت تیوبلس و به همراه تیوب و نوار استفاده می‌گردد.

لاستیک لُدر تیوبلس و یا لاستیک لُدر به همراه تیوب و نوار 

نوع لاسـتیـک تیوبلس و با تیوب و نوار در درجه اول به نوع رینگ لودر که بر روی دستگاه شما نصب شده بستگی دارد و در مرحله دوم به نوع کاربری و شرایط محیطی که لودر در آنجا در حال انجام فعالیت می‌باشد. 

بهتر است در معادن سنگین سنگ از لاسـتیـک لودر تیوبلس استفاده شود. به عنوان مثال لاسـتیک لـودر اصفهان که در معادن سنگ محلات و تحت شرایط آنجا در حال خدمت رسانی است، در صورت استفاده لاستیک به همراه تیوب و نوار، راندمان پایین تری خواهد داشت و چه بسا در برخی موارد امکان حدث برخی اتفاقات نیز ممکن است. 

پیش از استفاده از لاستیک لُدر به صورت تیوبلس و یا به همراه تیوب و نوار حتماً به کاتالوگ و بروشور لاستیک لُدر مراجعه کنید و یا از فروشنده در مورد نوع تیوبلس و یا TubeType بودن لاستیکی که خریداری می‌کنید سوال فرمایید. 

تحت هیچ شرایطی لاستیک تیوبلس را به همراه تیوب و نوار استفاده نکنید و یا همچنین لاستیکی که می‌بایست به همراه تیوب و نوار استفاده شود و یا به اصطلاح ‌ُTubeType میباشد را به صورت تیوبلس بر روی رینگ لودر نصب نفرمایید.

لاستیک لودر ضد برش!

برخی از لاستیک های تولید شده برای لود، دارای دیواره محافظ دوبل می‌باشند که اصطلاحا به اینگونه تایر ها لاستیک ضد برش لودر گفته می‌شود. 

لاستیک ضد برش لودر عموماً به صورت تیوبلس استفاده می‌گردد و در اکثر موراد لاستیک های ضد برش لودر با آج ‌L5 که بالاترین سطح استانداراد تولید تایر لودر به شمار می‌آید تولید می‌گردد. 

لاستیک ضد برش لُدر می‌تواند هم با ساختار بایاس ( لاستیک ضد برش نخی لُدر ) و هم با ساختار رادیال ( لاستیک ضد برش سیمی لُدر ) تولید و عرضه شود. 

به عنوان مثال لاستیک لودر ۶۰۰ و ۹۸۸ که هر دو جزو پرمصرف ترین لاستیک های لودر در ایران و در معادن سنگ ایران به شمار می‌آیند، هم به صورت لاستیک نخی ضد برش L5  لودر با سایز لاستیک 35.65-33 و هم به صورت لاستیک سیمی ضد برش ‌L5 لودر با سایز لاستیک 35.65R33 در ایران قابل مصرف می باشند. 

استفاده از لاستیک لودر ‌L5 در لودر کاترپیلار ۹۸۸ و لودر کوماتسو ۶۰۰ مرسوم و مقرون به صرفه می‌باشد. 

برند های معتبر لاستیک لودر

برخی از معتبر ترین برند های تولید کننده لاستیـک لُدر در جهان که توسط وب سایت بازار لاستیک ایرانیان نیز در سراسر ایران عرضه می‌گردند به شرح زیر می باشند: 

نمایندگی فروش لاستیک لودر

نمایندگی های فروش لاستیک لودر به جهت آنکه به صورت مستقیم اقدام به عرضه لاستیک لُدر می‌نمایند، و همچنین از کارشناسان فروش مجرب استفاده می‌کنند، خرید لاستیک از آنها مقرون به صرفه تر است. به عنوان مثال قیمت لاستیک لودر Triangle که از نمایندگی فروش لاستیک تراینگل لودر خریداری می‌شود با قیمت این لاستیک در فروشگاهای عرضه غیر نمایندگی متفاوت است. همچنین نمایندگی فروش لاستیک موظف است که در قبال فروش لاستیک لُدر، تایر را با ضمانت و گارانتی به مشتری تقدیم کند. شرایط گارانتی لاسـتیک لـودر و جبران خسارات بسته به شرکت وارد کننده و برند تولید کننده لاستیک متفاوت است ، نمایندگی رسمی فروش لاستـیک لودر نیز ملزم به رعایت کلیه مفاد گارانتی تایر می‌باشد از این رو خرید از نمایندگی، سبب آرامش خاطر و آسودگی خیال می‌گردد. 

تحویل به مشتری

لاستیک های لودری و  لاستیک راهسازی و لاستیک صنایع سنگین معدنی به دلیل حجم زیاد و وزن بالا، امکان ارسال سریع و چند ساعته را دارا نمی‌باشند و می‌بایست از خودرو های مخصوص برای تحویل لاستیک به خریداران عزیز استفاده کرد. 

نوع حمل و نقل و نحوه حمل لاستیک لودر از اهمیت بالایی برخوردار است. 

حوادث حین حمل و پیش از تحویل لاستیک به خریدار، می‌بایست از پیش بررسی شده و تمامی موانع مرتفع گردد. لذا لاستیک خریداری شده صحیح و بدون هرگونه مشکل و آسیب به مصرف کننده نهایی تقدیم گردد.

بازار لاستیک ایرانیان با تکیه بر دانش چند ساله و تجریه خود، همواره بر تمامی نکات کوچک پیش از خرید لاستیک لُدر و یا پس از خرید لاستیک و تحویل لاستیک لُدر خریداری شده به خریدار توجه می‌کند و تلاش می‌کند که تمامی مشتریانی که از این مجموعه اقدام به خرید لاستیک نموده اند، از نحوه دریافت کالا و قیمت ارزان لاستیک راضی باشند. 

ارسال لاسـتیـک لــودر به سراسر نقاط ایران در کمترین زمان ممکن!

برخی از شهرستان ها و استنهایی که بازار لاستیک ایرانیان اقدام به ارسال لاستیک به صورت پیوسته را دارا میباشد: 

  • تهران
  • اصفهان
  • شیراز
  • مشهد
  • کرمان
  • یزد
  • سیرجان
  • ایلام
  • کردستان
  • کرمانشاه
  • گیلان
  • مازندران
  • تبریز ، آذربایجان شرقی
  • ارومیه ❤️ آذربایجان
  • بیرجند، خراسان شمالی
  • محلات
  • سیرجان 
  • شهر بابک
  •  بندرعباس
  • چابهار
  • سیستان بلوچستان
  • لرستان
  • ایلام
  • دهلران
  • خرم آیاد
  • محلات
  • چادرملو
  • تکاب
  • سمنان
  • و تمامی شهرها، شهرستان ها، استان ها، روستاها و تمامی نقاط ایران، امکان ارسال لاستیک لودری و خرید تنها با یک تلفن به صورت خرید آنلاین لاستیک و یا خرید تلفنی لاستیک لُدر میسر می‌باشد. 

نمایندگی فروش لاستیک لودر ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت

بازار لاستیک ایرانیان

فروش لاستـیک لـودری به صورت تک و عمده در سراسر ایران

اولین عرضه کننده لاسـتیک لـودری در سراسر ایران

جهت خرید و یا اطلاع از قیمت لاستیک لودر می‌توانید با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید

۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲

۰۲۱۳۳۹۷۷۰۴۹

www.BazarLastik.com

سوالات متداول

۱ : تفاوت قیمت لاسـتـیک لـودر چینی و ایرانی چقدر است ؟

پاسخ : قیمت لاستیک لودر به برند تولید کننده لاستیک و ساختار  آن وابسته است، برندهای با کیفیت و استاندارد در زمینه تولید لاستیک دارای بازه قیمتی یکسانی هستند. از این رو تفاوت زیادی بین قیمت لاسـتیـک لـودر ایرانی و چینی وجود ندارد.

۲ : قیمت لاستیک لودر Triangle در مقایسه با سایز لاستیـک ها چقدر است ؟

پاسخ : لاسـتیک لـودر تراینگل ( لاستیک Triangle ) یکی از برند های مطرح جهان در زمینه تولید لاستیک های معدنی و راهسازی می‌باشد . این برند با برند های مطرح دیگری چون لاستـیـک لـودر بوتو، تیرون، آیلوس، ادونس و … در رقابت است و در بازه قیمتی مناسبی قرار دارد.

۳ : فشار باد لاسـتیـک لـودر باید به چه میزانی تنظیم شود ؟

پاسخ : یکی از مهم ترین عوامل در نگهداری از لاستیک تنظیم نمودن فشار باد است، از این رو برای هرگونه شرایط جغرافیایی و معدنی و ساختار متفاوت لاستیک سیمی و یا نخی این استاندارد متفاوت است، توصیه می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

۴ : نمایندگی فروش لاستـیـک لـودر در اصفهان هم دارید و یا فقط از تهران ارسال خواهید کرد ؟

پاسخ : وب سایت بازار لاستیک ایرانیان هم‌اکنون فقط از طریق دفتر فروش مرکزی در شهر تهران در خدمت تمامی ایرانیان عزیز است ودر هیچ یک از شهرها و استان های کشور شعبه و یا نمایندگی ندارد، از این رو تمامی تایر های درخواستی در سریع ترین زمان ممکن از شهر تهران به تمامی شهر ها و استان های کشور از جمله اصفهان ارسال خواهد شد.

18 پاسخ
  1. مهدی
    مهدی گفته:

    با تشکر از مطالب خوب و مفید و راهنمایی جامع در زمینه خرید لاستیک لودر . اطلاعات سایت شما کمک زیادی به بنده در این زمینه و انتخاب لاستیک مناسب لودر کرد

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با تشکر از پیام شما به وب سایت بازار لاستیک ایرانیان
      بله، امکان ارسال لاستیک لودر به سراسر نقاط ایران در کمترین زمان ممکن توسط فروشگاه ما فراهم شده است.

      پاسخ
  2. ایوب دمیرچی
    ایوب دمیرچی گفته:

    قیمت تیوب لودر چقدر است ؟ آیا فروشگاه شما تیوب درجه یک لودر هم میفروشد ؟

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با تشکر از پیام شما به وب سایت بازار لاستیک ایرانیان
      بله فروشگاه بازار لاستیک ایرانیان، تیوب لودر نیز عرضه می‌کند.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید تیوب لودر با شماره 09354007007 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  3. شن و ماسه کوهپایه
    شن و ماسه کوهپایه گفته:

    قیمت لاستیک لودر چینی چقدر است ؟ من قبلا لاستیک لودر ژاپنی استفاده می‌کردم ولی متاسفانه دیگر وارد نمیشود . آیا لاستیک چینی با کیفیت مثل لاستیک ژاپنی وجود دارد ؟

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با تشکر از پیام شما به وب سایت بازار لاستیک ایرانیان
      برخی از برند های تولید کشور چین و حتی ایران دارای استاندارد های کیفی بالایی هستند.
      جهت کسب اطلاع از قیمت روز لاستیک لودر با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان با شماره 09354007007 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  4. میرطاهر
    میرطاهر گفته:

    سلام ، بهترین مارک لاستیک لودر کوماتسو ۶۰۰ چیست ؟ قیمت لاستیک لودر ۶۰۰ چقدر است ؟ لاستیک لودر کوماتسو ۶۰۰ نخی بهتر هست یا سیمی ؟

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با تشکر از پیام شما به وب سایت بازار لاستیک ایرانیان
      بسیاری از برندهای مطرح جهان اقدام به طراحی و تولید لاستیک لودر کوماتسو ۶۰۰ ، لاستیک لودر کوماتسو ۷۰۰، لاستیک لودر کوماتسو ۸۰۰ و … نموده اند که هیر یک مزایا و معایبی دارند.
      اطلاع از شرایط معدن و لودر شما جهت معرفی برند مناسب برای شما الزامی است.
      همچنین استفاده از لاستیک نخی لودر کوماتسو ۶۰۰ و یا لاستیک سیمی کوماتسو ۶۰۰ نیز بستگی به شرایط ذکر شده دارد و هیچ یک نسبت به دیگری دارای برتری و یا ضعف نیستند.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما با شماره 09354007007 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  5. علی مداح
    علی مداح گفته:

    وزن لاستیک لودر چند کیلو هست ؟ لاستیک لودر چینی مخصوصا لاستیک لودر تری انگل و لاستیک لودر بوتو و لاستیک لودر ادونس خیلی سنگین تر از بقیه لاستیک هاست. چرا ؟

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با تشکر از پیام شما به وب سایت بازار لاستیک ایرانیان ،
      وزن لاستیک لودر در سایز های مختلف متفاوت است و برندهای مختلف از استاندارد ویژه ای جهت کنترل کیفیت و وزن نهایی محصول خود پیروی می‌کنند.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان با شماره 09354007007 تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  6. اقدامی
    اقدامی گفته:

    با تشکر از مطالب خوب سایتتون در زمینه خرید لاستیک لودر و آگاهی از قیمت روز لاستیک لودر در ایران

    پاسخ
  7. قربان علیمحمدی
    قربان علیمحمدی گفته:

    آیا خرید لاستیک بارز لودری بهتر است یا لاستیک البرز لودری ؟ قیمت کدامیک مقرون به صرفه تر می‌باشد ؟

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      سلام ، با تشکر از پیام شما به بازار لاستیک
      تمامی برند های ایرانی دارای استاندارد می‌باشند.
      همچنین تمامی برندهای خارجی که توسط نمایندگی های رسمی وارد ایران می‌شوند نیز استاندارد ایران را لحاظ گرده اند .
      لذا کیفیت بالا و یا پایین تر محصولات به نوع کاربری لودر شما مربوط می‌شود . 
      توصیه می‌کنیم قبل از خرید لاستیک لودر با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  8. رنجبر
    رنجبر گفته:

    من چند ساله از لاستیک تراینگل لودری استفاده می کنم خیلی بهتر از لاستیک های چینی هست حتی بهتر از بارز والبرز

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *