لاستیک مناسب ولوو

لاستیک ولوو

 

VOLVO !

شرکت ولوو VOLVO، شرکت صنایع سنگین ماشین سازی سوئدی، که به واسطه تولید خودرو های سنگین با کیفیت از جمله کامیون و کشنده های ولوو معروف به ولوو تراکس ( VOLVO Trucks ) در جهان مشهور است. این شرکت در زمینه ساخت خودرو های لوکس و بسیار ایمن شهری، سازه های صنعتی و سامانه های پیش رانشی دریایی، تجهیزات هوا و فضا و دریانوردی، تجهیزات ترابری و واگن سازی نیز فعالیت دارد.

شرکت ولوو در سال ۱۹۲۴ با هدف تولید خودروهایی که در مقابل سرمای هوای سوئد و پیمایش جاده‌های یخبندان مقاوم هستند، تاسیس شد. در حال حاضر شرکت ولوو تنها سازنده خودرو های صنعتی و سنگین، کامیون، تریلر و کشنده است و بخش خودروهای سواری آن توسط جیلی اداره میشود.

کیفیت بی نظیر خودرو‌های سنگین ولوو، از جمله ماشین آلات راهسازی و معدنی، لودر، غلطک، گریدر، لیفتراک و … و همچنین کیفیت بی همتای کامیون و کشنده های ولوو، این خودروساز عظیم سوئدی را، به بهترین در نوع تولیدات خود تبدیل کرده است.

_لاستیک_دامپتراک_ولوو.png

در بخش خودرو‌های سبک ولوو که هم اکنون تحت مدیریت شرکت چینی جیلی اقدام به تولید خودرو میکند، طراحی های زیبا، بی نقص و فوق ایمن و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی‌های جهانی ، از جمله برچسب‌های غیر قابل چشم پوشی بر این محصولات به شمار می‌آید.

_لاستیک_ولوو_XC90.png

خرید لاستیک ولوو XC90، قیمت لاستیک ولوو XC90 ، VOLVO XC90

 

لاستیک ولوو

 

شرکت افرا موتور نماینده فروش و خدمات پس از فروش خودرو های سبک ولوو، و شرکت پارسیان پیشرو صنعت نیز نماینده فروش خودروهای سنگین ولو از جمله لودر، دامپتراک، لیفتراک و کانستراکشن ماشین ولوو میباشد.

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان، مفتخر است که تمامی لاستیک های فابریک محصولات خودرو های ولوو از جمله خودرو های سواری ولوو و همچنین خودرو های صنعتی، راهسازی و لیفتراکی ولوو را ارائه کند. جهت خرید لاستیک ولوو و دریافت مشاوره و کسب اطلاعات در مورد  قیمت لاستیک  ولوو با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲ و ۰۲۱۳۳۹۷۷۰۴۹

_لاستیک_کامیون_کشنده_تریلر_ولوو_تراک.png

خودروهای سبک ولوو که هم‌اکنون در بازار ایران موجود میباشند به شرح زیر هستند:

بازار لاستیک ایرانیان، ارائه دهنده کامل ترین مجموعه لاستیک در انواع سایز ها، مناسب تمامی مدل های خودروهای ولوو در سراسر کشور

تایر ولوو XC90
تایر ولوو C70 کانورتبل
تایر ولوو XC60
تایر ولوو V40
تایر ولوو C30 T5

خودروهای سنگین ولوو که هم‌اکنون در بازار ایران به فروش میرسند به شرح زیر میباشند:

—تایر کامیون ها و کشنده ها و ولوو تراک‌های سری FH
—تایر دامپتراک های RIGIF ولوو
—تایر لودر های L , H ولوو در ابعاد و کارایی‌های مختلف راهسازی و معدنی
—تایر لیفتراک های برقی و دیزلی ولوو

_لاستیک_لودر_ولوو.png

وب سایت بازار لاستیک
فروشنده لاستیک خودرو های سواری ولوو
نماینده انحصاری فروش لاستیک های سنگین و صنعتی مخصوص تمامی ادوات ولوو، فروش لاستیک کامیون ولوو، فروش لاستیک لودر ولوو، فروش لاستیک دامپتراک ولوو

بازار لاستیک ایرانیان
www.BazarLastik.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *