لاستیک مناسب انواع میتسوبیشی

لاستیک میتسوبیشی

خرید لاستیک فابریک انواع خودرو های میتسوبیشی در ایران

 

 

 

 

در اصل برند میتسوبیشی مالکیت شمار زیادی از شرکت های صنعتی ژاپنی را بر عهده دارد که شرکت تولید کننده خودرو میتسوبیشی یکی از آنهاست!
شرکت های تابع میتسوبیشی در زمینه معادن، صنایع ساختمانی و راهسازی، کشتی سازی، مخابرات، بانک و بیمه، الکترونیک، صنعت خودروسازی سبک و سنگین، تجهیزات صنعتی، املاک و مستقلات، نفت و گاز، و به تازگی هواپیماهای تجاری و مسافربری فعالیت دارند.

خودروهای تولیدی توسط میتسوبیشی شهرت جهانی دارند! میتسوبیشی گالانت، میتسوبیشی لنسر، میتسوبیشی پاجرو و … از جمله نام هایی در صنعت خودرو هستند که در تمامی کشورهای جهان شناخته شده‌اند.

 

_روز_لاستیک_میتسوبیشی_لنسر_میراژ.png

شرکت میتسوبیشی تا کنون از با کیفیت ترین برند های تولید کننده ژاپنی یعنی تویو تایر و بریجستون برای محصولات خود استفاده میکرده‌است. در سالهای اخیر با توجه به افزایش قیمت لاستیک و افزایش کیفیت لاستیک تویو و بریجستون، برای کاهش قیمت تمام شده محصولات، میتسوبیشی از برندهایی چون دانلوپ و یوکوهاما نیز در تولید محصولات خود بهره گرفته است. با این حال هنوز هم برای خودروهای فول آپشن میتسوبیشی از برند تویو ژاپن استفاده میشود.

شرکت آرین موتور نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خودرو‌های میتسوبیشی ژاپن در ایران است.
جهت کسب اطلاع از قیمت روز لاستیک مناسب انواع خودرو میتسوبیشی و همچنین خرید لاستیک با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمائيد.

 

_روز_لاستیک_پاجرو_.png

برخی از خودروهای میتسوبیشی موجود در بازار ایران: همچنین تایر تمامی مدل های ذکر شده در وب سایت بازار لاستیک ایرانیان موجود میباشد:

لاستیک میتسوبیشی میراژ
لاستیک میتسوبیشی لنسر
لاستیک میتسوبیشی گالانت
لاستیک میتسوبیشی پاجرو
لاستیک میتسوبیشی ASX
لاستیک میتسوبیشی اوتلندر هیبرید PHEV
لاستیک میتسوبیشی اوتلندر
لاستیک میتسوبیشی ون و وانت

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان، نمایده رسمی لاستیک‌های تویو، بریجستون، دانلپ و یوکوهاما ژاپن فابریک  تمامی مدل‌‌های خودروهای میتسوبیشی در ایران

 

_روز_لاستیک_میتسوبیشی_اوتلندر.png

بازار لاستیک ایرانیان
www.BazarLastik.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *