لاستیک بدون باد , لاستیک NPT , خرید تایر بدون باد بارز

ویژگی لاستیک های بدون باد (NPT) : لاستیک های بدون باد شاید برای عده ی زیادی ناشناخته و غریب باشند چرا که با لاستیک های که ما استفاده می کنیم کاملا متفاوت می باشند و ویژگی های بسیار جذابی از جمله سبکی و انعطاف پذیری بالایی دارند و به دلیل ساختار متفاوتشان فقط بعضی از افراد آنها را می شناسند.

جهت استعلام قیمت روز لاستیک و خرید لاستیک بدون باد و لاستیک توپر و … می توانید با کارشناسان فروش ما در بازار لاستیک ایرانیان تماس بگیرید :

شماره تماس :

۰۲۱-۳۳۵۳۰۴۸۲
۰۲۱-۳۳977۰۴9

نمابر :

021-33977063

ایمیل :

info[@]bazarlastik.com

لاستیک بدون باد

“Non- Pneumatic tires”

لاستیک های بدون باد که مخفف عبارت”Non- Pneumatic tires” می باشد و با نام لاستیک های NPT نیز شناخته می گردند و اصلا درون آنها هیچگونه فشار هوایی وجود نداشته است. در تصویر مشاهده می شود که ظاهر بسیار جذاب و متفاوتی نیز دارند.

همانطور که اشاره کرده ایم این لاستیک ها هم سبک هستند و هم دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند. لاستیک سازانی که در جهان مشغول تولید لاستیک هستند بر روی این مدل تایر نیز کار نموده اند و هر کدام از آنها با توجه به شرایط به این ایده پرداخته اند. یکی از پیشتازان تولید این لاستیک هانکوک می باشد که با طراحی IFLEX این نوع لاستیک را تولید کرد و همچنین می توان به میشلن با طراحی لاستیک Tweel و Vision نیز اشاره نمود.

لاستیک های NPT (بدون باد)

خصوصیت های بارز لاستیک های NPT

این لاستیک ها بدون هوا هستند و با نام لاستیک های NPT شناخته می شوند. این لاستیک ها دارای هیچ فشار هوایی نمی باشند که بخواهند از هوا خالی گردند به هم جهت لاستیک های نام برده پنجر نمی شوند و شما با استفاده از چنین لاستیکی دیگر به لاستیک زاپاس نیازی ندارید.

چه زمانی از لاستیک زاپاس استفاده می نماییم؟ وقتی که لاستیک ما به دلایل مختلفی مانند گذشته کار نکند و از کار بیوفتد. در لاستیک های که بدون باد هستند استفاده از زاپاس معنایی نمی دهد. چون نه این لاستیک سوراخ می شوند و نه میترکند و پنجر می شوند. شما با استفاده کردن از لاستیک های بدون هوا دیگر زاپاس نمی خواهید.

شما هم می دانید که نخستین چیزی که می تواند موجب ناراحتی و اعصاب یک راننده شود پنجر شدن لاستیک است و در دنیای امروز هر راننده ی باید به خوبی با تعویض لاستیک و پنجر شدن آنها آشنایی داشته باشد تا بتواند در صورت وقوع این اتفاق مشکل را برطرف کند. وقتی که لاستیک خودرو پنجر شود دیگر خودرو توان حرکت نخواهد داشت و اصلا هم نمی توان جلوی این مشکل را گرفت چرا که در هر جاده  و مسیری می تواند رخ دهد. حالا با وجود این موارد فرض کنید که دیگر با پنجر شدن لاستیک روبرو نمی شوید ، چه حس خوبی به راننده دست می دهد؟

همیشه قیمت و اقتصادی بودن حرف اول را برای عده ی زیادی می زند چون مهم است که چقدر ما هزینه کنیم. وقتی این گونه تایرها به بازار بیایند و مورد استفاده قرار بگیرند دیگر ما نمی خواهیم مداوم لاستیک بخریم. چون طول عمر زیادی دارند و مثل لاستیک های معمولی سریع از کار نمی افتند.

قابلیت بازیافت لاستیک های NPT

این نکته را بخاطر بسپارید که همه ی قسمت های تایرهای غیر پنیوماتیک دور ریختنی نمی باشند و همه ی موادی که در این نوع لاستیک ها استفاده شده قابل بازیافت بوده و میتوانند به چرخه طبیعت بر گردند.

میزان مصرف سوخت و کاهش آلودگی نیز از جمله ویژگی های بارز این لاستیک ها هستند. حتما می دانید که مقاومت چرخشی با مصرف سوخت و آلودگی ارتباط مستقیمی داشته است . مقاومت چرخشی لاستیک های بدون هوا از لاستیک های معمولی بسیار کم تر است.

لاستیک خودرو یکی از مهم ترین اجزای است که باید به آن دقت فراوانی شود. بارها در موارد مختلف ذکر کرده ایم که نادیده گرفتن هر کدام از استانداردها در انتخاب اجزا و قطعات خودرو می تواند خسارت های جبران ناپذیری را برای ما به رقم بزند.

4 پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با سلام و سپاس از پیام شما ، دوست عزیز این تایر ها تحت آزمایش و بررسی شرکت های بزرگ تولید کننده لاستیک در جهان هستند و هنوز به تولید انبوه و تجاری نزدیک نشده اند، لذا تولید کنندگان در حال بررسی تمام جنبه های فنی این تایرها می‌باشند و در صورت پیشرفت این تکنولوژی، از همین وب سایت به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *