لاستیک یخ شکن لاستیک زمستانی زنجیر چرخ

لاستیک یخ شکن یا لاستیک های زمستانه

لاستیک یخ شکن

لاستیک زمستانی

لاستیک گل برفی

 

استفاده از لاستیک یخ شکن امروزه در شرایط سرد زمستانی یا زنجیر چرخ در برخی استان های ایران امری ضروری به شمارمی‌آید. در استان های کوهستانی با برودت هوا و بارش برف زمستانی، نمی‌توان از لاستیک های چهارفصل عادی استفاده کرد و حتماً باید به فکر خرید لاستیک یخ شکن برای خودرو شخصی یا خودرو عمومی خود باشیم.

لاستیک یخ شکن

تایر یخ شکن دارای میخ های فلزی کوچکی است ، که بر روی آج لاستیک تعبیه شده و در شرایط یخبندان و برف حرکت خودرو را آسان می‌کند.

خرید لاستیک یخ شکن برای استفاده در زمستان برای خودرو های شخصی توصیه می‌شود. قیمت لاستیک یخ شکن نسبت به قیمت لاستیک خودرو بالاتر است اما دارای طول عمر بیشتری نسبت به لاستیک با آج چهار فصل می باشد و فقط چند ماه در سال به صورت موقت آن هم در شرایط آب و هوایی زمستانی استفاده می‌شود.

بازار لاستیک ایرانیان اولین فروشنده تایر یخ شکن خودرو در سراسر ایران مناسب برای تمامی خودرو های وارداتی شامل :

لاستیک یخ شکن بی ام و

لاستیک یخ شکن مرسدس بنز

لاستیک یخ شکن پورشه

لاستیک یخ شکن هیوندای

لاستیک یخ شکن کیا

لاستیک یخ شکن تویوتا

لاستیک یخ شکن ولوو

لاستیک یخ شکن نیسان

و…

جهت خرید لاستیک یخ شکن و یا کسب اطلاع از قیمت لاستیک یخ شکن می‌توانید با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس بگیرید. بازار لاستیک ایرانیان آماده ارائه خدمات به تمامی مصرف کنندگان عزیز در سراسر ایران میباشد.

 

 

لاستیک گل برفی

لاستیک با گل برفی یا لاستیک با آج برفی همان ساختار لاستیک یخ شکن را دارا می‌باشد با این تفاوت که میخ یخ شکن بر روی آج لاستیک نصب نشده است. قیمت لاستیک گل برفی یا لاستیک زمستانی نسبت به قیمت لاستیک یخ شکن پایین تر می‌باشد. خرید لاستیک گل برفی و یا خرید لاستیک زمستانی نسبت به تایر یخ شکن برای شرایط آب و هوایی زمستانی در شهر های بزرگ توصیه می‌گردد. بازار لاستیک ایرانیان عرضه کننده انواع لاستیک های گل برفی در سراسر ایران مخصوص استفاده در فصل زمستان می‌باشد. جهت خرید لاستیک گل برفی و یا خرید لاستیک زمستانی و همچنین کسب اطلاع از قیمت لاستیک گل برفی می‌توانید با شماره های ۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲ و یا ۰۹۳۵۴۰۰۷۰۰۷ تماس حاصل فرمایید.

لاستیک گل برفی ( لاستیک زمستانی ) بی ام و

لاستیک گل برفی ( لاستیک زمستانی )  مرسدس بنز

لاستیک گل برفی ( لاستیک زمستانی ) پورشه

لاستیک گل برفی ( لاستیک زمستانی ) ولوو

لاستیک گل برفی ( لاستیک زمستانی ) هیوندای

لاستیک گل برفی ( لاستیک زمستانی ) کیا

لاستیک گل برفی ( لاستیک زمستانی ) تویوتا

لاستیک گل برفی ( لاستیک زمستانی ) نیسان

و…

زنجیر چرخ

زنجیر چرخ ابزاری کاربردی جهت رفع موانع و گیر کردن خودرو در برف و کولاک و یخبندان می‌باشد. زنجیر چرخ وسیله ای فلزی و آهنی است که بر روی دو لاستیک جلو خودرو نصب می‌شود. زنجیر چرخ به صورت موقتی قابل استفاده است و استفاده طولانی مدت سبب آسیب شدید به لاستیک خودرو شده و یا موجب صدمه به مکانیک خودرو می‌شود.

 

 

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان

عرضه کننده لاستیک یخ شکن، لاستیک زمستانی، لستیک گل برفی و زنجیر چرخ

با امکان ارسال به سراسر نقاط ایران در کوتاه ترین زمان

www.BazarLastik.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *