چگونه لاستیک خوب بخریم؟

چگونه لاستیک خوب بخریم ؟

چگونه لاستیک خوب بخریم ؟ خریداری کردن لاستیک همواره برای بیشتر مردم کاری پیچیده به شمار می رود که البته نیاز به دانستن اطلاعات دقیق نیز در این خصوص وجود دارد و البته خرید لاستیک علاوه بر اینکه پر هزینه است بلکه به زمان کافی هم نیاز داشته است.

افرادی که تصمیم دارند برای خودروی خود لاستیک بخرند پیشنهاد می کنیم تا انتهای این پست را به دقت مطالعه کرده تا بتوانند با راهنمایی های که در ادامه گفته می شود لاستیکی مناسب بخرند و هم هزینه های بسیار زیادی را پرداخت نکنند.

چگونه لاستیک خوب بخریم ؟

اینکه چه زمانی ما لاستیک نو را خریداری کنیم به چندین شرایط بستگی دارد. به عبارت ساده تر تعویض لاستیک مشروط به زمان استفاده از لاستیک ها بستگی دارد. زمانی که شما رانندگی می کنید و حس میکنید که خودروتان به یک سمت کشیده میشود باید بدانید یکی از نشانه های تعویض لاستیک بوده یعنی لاستیک های خودروی شما استفاده مفیدشان را کرده اند و به تعویض نیاز دارند یا اینکه موارد دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم با مجله لاستیک همراه باشید…

زمانی که ترمز می گیرید ولی خودروی شما به موقع ترمز نمی گیرد یا اینکه خودرو در طول مسیر دچار لغزش می شود.

این شرایط دقیقا زمانی است که شما مطمئن باشید خودرویتان از سیستم فنی سلامتی بهره مند است ولی این مشکلات وجود دارد.

چگونه لاستیک خوب بخریم ؟

چگونه لاستیک خوب بخریم ؟

بررسی لاستیک ها

اگر می خواهید لاستیک بخرید بهتر است که بررسی ساده ی را انجام بدهید. یک سکه بردارید و عمق شیارهای لاستیک هایتان را بررسی کنید و درون تایرها فشار هوای داخل را نیز چک کرده و تصمیم برای خرید تصمیم بگیرید. ولی وقتی لاستیکی دارای بریدگی شدیدی باشد یا اینکه دچار پارگی شده باشد دیگر زمان را نباید هدر دارد و نیازی به بررسی در چنین شرایطی وجود ندارد کافی است که شما همین حالا برای خرید تایرهای جدید اقدام کنید.

نکات مهم در خصوص تعویض لاستیک

  • برای خرید لاستیک بهتر است به شرایط آب و هوایی منطقه ی محل سکونت خود دقت کنید و همچنین میزان استفاده ی که شما در طول هفته از خودرو دارید را مد نظر بگیرید. البته نوع رانندگی و مسیرهای که در آن تردد می کنید نیز بسیار مهم می باشد.
  • زمانی لاستیک می خرید حتما به سایز لاستیک خودرو دقت کنید که متناسب با خودروی شما باشد چون بسیار این موضوع حائز اهمیت بوده و همچنین تاثیر بسیار زیادی بر روی سرعت خودرو و مصرف سوخت شما خواهد داشت.
  • در هنگام خرید محصول به گارانتی و خدمات پس از فروش نیز دقت کنید تا اگر لاستیک متناسب نیست یا دچار عیب و ایرادی است بتوانید برای تعویض اقدام کنید.
  • زمانی که لاستیکی را میخرید باتوجه به استفاده تان از خودرو و همچنین شغل خود ، متناسب با نیاز خود میزان فشار هوای لاستیک و وزن بار را تنظیم نمایید.
  • تاریخ تولید لاستیک همواره باید مورد بررسی قرار بگیرد. البته بخاطر داشته باشید که لاستیک ها دارای تاریخ انقضا نیستند اما برای اطمینان بیشتر بهتر است که شما لاستیک های را که بیشتر از پنج سال از تاریخ تولیدشان نگذشته را خریداری نکنید و طول عمر لاستیکها به شرایط نگهداری آنها وابسته است.
  • هیچ وقت برای تعویض لاستیک به سراغ افراد ناشناس و تعمیرگاهای نامعتبر نروید و حتما از افراد متخصص استفاده کنید تا در زمان تعویض لاستیک به لوازم مربوط به رینگ و چرخ خودرو و قطعه های دیگر آسیبی وارد نشود. به سادگی از کنار این موارد رد نشوید و سعی کنید تمامی جوانب را در نظر گرفته و سپس تصمیم بگیرید.
  • برای اینکه در زمان صرفه جویی کنیم می توان از فروشگاه های معتبر خرید کرد که به صورت آنلاین نیز این کار انجام می شود. بهتر است از راهنمای که چنین مرکز فروش های به شما ارائه می دهند بهره مند شده و همچنین از خدمات ارسال و نصب آنها نیز استفاده کنید.

این نکته را در رابطه با سوال چگونه لاستیک خوب بخریم ؟ نیز به خاطر بسپارید از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا از سلامت محصولی که می خرید نیز مطمئن باشید. پیش از خرید حتما اطلاعاتی را که در مورد قیمت روز لاستیک ، نحوه ی ارسال و خدمات ، گارانتی و تخفیف ها بدست بیاورید

قبل و بعد از خرید لاستیک به موارد زیر دقت نمایید

  • بهترین کار کنترل کردن باد لاستیک ها می باشد. شما باید مدت زمان 2 هفته یکبار باد لاستیکهایتان را کنترل نمایید.
  • برای اینکه ایمنی را افزایش بدهید و ماندگاری زیادتر و راندمان ایده آل تری داشته باشید باید بازدیدهای دوره ی لاستیک های خودرو را انجام بدهید تا بتوانید مصرف سوخت را نیز کاهش بدهید.
  • وقتی در حال خرید اینترنتی لاستیک هستید باید به نوع خودروتان ، سرعت ، وضعیت رانندگی و شرایط محیطی دقت کنید. همچنین سطح جاده را نیز در نظر بگیرید و مسیرهای که قرار است تردد کنید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *