لاستیک مناسب خودروهای کیا

 لاستیک کیا موتورز

KIA Motors Tires

_لاستیک_کیا_هانکوک.png

خرید لاستیک فابریک انواع خودرو کیا

شرکت خودرو سازی کره‌ای، یا به اصطلاح، قدیمی ترین خودرو ساز کره‌ای که هم اکنون زیر مجموعه شرکت هیوندای موتورز به شمار می‌آید، همچنین دومین خودرو ساز بزرگ کره نیز با تولید ۲۷۵ میلیون دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۳ لقب گرفته است.

شرکت کیاموتورز به عنوان قدیمی ترین شرکت خودرو ساز کره در ابتدا به تولید مفتول های فلزی، و دوچرخه شرع به کار نمود و سپس از نام صنایع دقیق کیونگ سانگ به کیا تغییر نام داد. چندی بعد نیز به ساخت موتور سیکلت و کامیون پرداخت.

مشهور ترین نمونه کیا در ایران همین پراید خودمان است. شرکت کیا با همکاری شرکت فورد ایالات متحده، اقدام به تولید و مونتاژ برخی مدل ها از جمله فورد فستیوا و فورد اسپایدر برای فروش در بازار داخلی و بازار خارجی نمود. که این تولیدات هم‌اکنون بعد از سالیان در ایران با نام کیا پراید توسط شرکت خودرو سازی سایپا تولید و مونتاژ میشود.

نماینده انحصاری واردات، فروش و خدمات پس از فروش تولیدات خودروسازی بزرگ کیا به ایران شرکت اطلس خودرو میباشد.
همچنین برخی از مدل های کیا مانند سراتو، توسط خودرو سازی سایپا به دو صورت معمولی و آپشنال مونتاژ شده و به بازار راه پیدا کرده اند.

 

_لاستیک_کیا_کادنزا.png

 

لاستیک فابریک کیا

کیا از جمله شرکت‌های حامی برندهای کره‌ای در زمینه تولید تایر میباشد. اکثر محصولات و خودرو‌های کیا از لاستیک هایی با برند‌های هانکوک، نکسن، کمهو، مارشال، لاوفن و… قابل مشاهده میباشند. اما در سال‌‌های اخیر و با پیشرفت و توسعه خطوط تولید در کشورهای مختلف و همچنین افزایش کیفیت خودروهای کیا در جهان، برای بازار هایی از جمله اروپا و آمریکا، این خودرو ساز با برندهای بزرگ از جمله، میشلن، بریجستون و تویو ژاپن، اقدام به عقد قرار داد تامین لاستیک برخی خودرو های سفارشی خود کرده است.

 

_لاستیک_کیا_موهاوی.png

 

برخی از خودروهای تولید شرکت کیا موتورز در ایران به شرح زیر میباشند: انواع لاستیک و تایر مناسب تمامی انواع خودرو های کیا نیز در مجموعه بازار لاستیک ایرانیان موجود میباشد.

—لاستیک کیا پراید
—لاستیک کیا اپتیما
—لاستیک کیا اپتیما هیبرید
—لاستیک کیا اپیروس
—لاستیک کیا اسپورتیج
—لاستیک کیا پیکانتو
—لاستیک کیا ریو
—لاستیک کیا ریو سدان
—لاستیک کیا سراتو
—لاستیک کیا سراتو کوپ
—لاستیک کیا سورنتو
—لاستیک کیا سول
—لاستیک کیا کادنزا
—لاستیک کیا کارناوال
—لاستیک کیا کارنز
—لاستیک کیا موهاوی
—لاستیک کیا استینجرStinger

 

_لاستیک_کیا_اسپورتیج.png

 

 

جهت کسب مشاوره و انتخاب بهترین سایز و با کیفیت ترین برند برای محصولات کیا، با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمائید. ۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲ و ۰۲۱۳۳۹۷۷۰۴۹

بازار لاستیک ایرانیان، نماینده انحصاری فروش لاستیک های با کیفیت کره‌ای، ژاپنی و اروپایی مناسب تمامی مدل های خودروهای کیا در ایران

_لاستیک_کیا_ریو.png

بازار لاستیک ایرانیان
www.BazarLastik.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *