انواع لاستیک مناسب لیفتراک

انواع لاستیک لیفتراک

 

لاستیک لیفتراک دارای انواع مختلفی بسته به کارایی های متفاوت می‌باشد. که پیشتر با هر دسته بندی در مورد آنها توضیح دادیم .

جهت کسب اطلاع از لیست قیمت لاستیک لیفتراک با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

لاستیک بادی لیفتراک یا Pneumatic IND Tires

لاستیک بادی همانطور که از نام آن پیداست دارای ساختاری است که به وسیله تیوب و با فشار باد قادر به استفاده می‌باشد. لاستیک بادی لیفتراک، درست همانند تمامی تایر های بادی خودرو، کامیون و لودر، با استفاده از فشار باد محبوس درون لاستیک قادر به انجام فعالیت می‌باشد.

 

لاستیک بادی برای انواع لیفتراک با دو نوع ساختار بایاس ( نخی ) رادیال ( تیوبلس ) تولید می‌شود. از دو وسیله تیوب و نوار ( شال دور رینگی به منظور کاهش صدمات رینگ لیفتراک در حین کار به تیوب ) استفاده می‌شود . هر یک از ساختار های بایاس و رادیال ، کاربرد های مختلف و متفاوتی دارند.

برخی از شرکت های تولید کننده لاستیک بادی لیفتراک که تخصصاً در این زمینه مشغول به تولید و تحقیقات هستند، قالب های مختلفی از انواع لاستیک بادی لیفتراک را تولید کرده‌اند. لاستیک های بادی لیفتراک مناسب انواع محیط با قیمت های مختلف، از جمله لاستی های ضد برش با دیواره دوبل که مقاومت لاستیک توپر لیفتراک را داراست و همچنین از انعطاف،نرمی ، کارائي و پائین بودن استهلاک لاستیک بادی برخوردار است. وب سایت بازار لاستیک ایرانیان تنها عرضه کننده لاستیک های بادی ضد برش مخصوص لیفتراک در ایران می‌باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمائيد.

 

لاستیک توپر لیفتراک یا Solid Industrial Tires

لاستیک توپر نیز همانطور که از نام آن پیداست، درون لاستیک به جای باد از لاستیک و مواد لاستیکی با رشته های کناف، نخ، نایلون و سیم پر شده است و دارای ساختاری کاملا متفاوت تر از آنچه از لاستیک در ذهن داریم می‌باشد. پیش تر در مورد انواع لاستیک توپر لیفتراک توضیح دادیم .

لاستیک توپر لیفتراک کاربری متفاوت تر از لاستیک بادی دارد، نحوه نصب تایر به وسیله دستگاه پرس می‌باشد و گاهاً عمر بیشتری از لاستیک بادی داراست. اما باید توجه کرد که در هر محیط و شرایطی نمی‌توان از لاستیک توپر لیفتراک استفاده نمود و برخی شریط سبب فرسایش سریع و کاهش عمر انواع لاستیک توپر لیفتراک میگردند.
یکی از مزایای لاستیک توپر، پنچر نشدن لاستیک با اجسام کارگاهی، سنگ و فلزات، مواد و مذاب و … می‌باشد.

لاستیک توپر به جهت وزن بالا و قیمت بسیار گران تر از لاستیک بادی، دارای استهلاک بیشتر هم برای تایر لیفتراک و هم برای دستگاه لیفتراک می‌باشد، اما از مزایای آن نسبت به لاستیک بادی نمیتوان چشم پوشی کرد. بازار لاستیک ایرانیان، بازار لاستیک لیفتراک توپر در ایران می‌باشد، جهت کسب اطلاع از قیمت انواع لاستیک لیفتراک، انواع لاستیک توپر لیفتراک می‌توانید با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرماييد.

 

لاستیک پلی اورتان یا Poly Orton Industrial Tires

انواع لاستیک پلی اورتان لیفتراک، دارای مواد اولیه متفاوت تر از لاستیک کائوچوئی می‌باشند. بیس اصلی این محصولات را پلیمر های صنعتی و شیمایئی تشکیل میدهد و در کارگاه ها و انبارها با ویژگی های خاص قابل استفاده هستند، انواع لاستیک پلی اورتان لیفتراک دارای سایزهای متعدد و کارائی های متفاوت است و عموما این لاستیک ها بر روی نواز فلزی ساخته شده که به همراه آن بر روی رینگ لیفتراک پرس میشوند.

طول عمر انواع لاستیک پلی اورتان لیفتراک بسته به شرایط و محیط انبار و کارگاه متفاوت است.
وب سایت بازار لاستیک ایرانیان، عرضه کننده تمامی سایزهای انواع لاستیک لیفتراک پلی اورتان در سراسر ایران می‌باشد. جهت کسب اطلاع از قیمت لاستیک پلی اورتان لیفتراک و یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با مشاوران مجموعه بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمائيد.

 

بازار لاستیک ایرانیان
عرضه کننده انواع لاستیک لیفتراک در سراسر ایران، جهت خرید لاستیک لیفتراک و یا همچنین کسب اطلاع از قیمت لاستیک لیفتراک می‌توانید با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید.
www.BazarLastik.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *