خرید لاستیک ایرانی یا لاستیک خارجی؟!

لاستیک ایرانی یا لاستیک خارجی؟!

هنگام خرید به روش سنتی و در بازار با نظرات مختلف فروشندگان و خریداران به هنگام خرید لاستیک و انتخاب بین لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی مواجه میشویم.
نمیتوان برچسب غلط بودن یا درست بودن را به نظریه فروشندگان و خریداران وارد کرد، ولی باید دید خرید لاستیک ایرانی به صرفه تر است یا لاستیک خارجی؟!

لاستیک تولید کشور ایران با ساختار رادیال و بایاس

کارخانجات نام آشنای ایرانی به تولید انواع لاستیک رادیال و بایاس در کشور پرداخته اند، برخی از برندهای ایرانی در نوع خود از کیفیت بالایی برخوردارند و برخی دارای کیفیت متوسط و قیمت مناسب هستند. به طور کل لاستیک ایرانی به جهت دارا بودن قیمت مناسب و سهولت در تهیه و همچنین کیفیت تا حدی قابل قبول پیشنهاد خوبی برای خودروهای سواری کوچک شهری و خودروهای سبک باری به شمار می‌آید.

لاستیک تولید کشورهای مختلف به جز ایران ( لاستیک خارجی )
کشورهای مختلفی در دنیا اقدام به تاسیس و تولید کارخانجات تولید لاستیک کرده‌اند که با گذر زمان و کسب نشدن رضایت مشتریان جای خود را به برندهای با کیفیت جهانی دادند. از سوی دیگر کشورهای اروپائی، آمریکائی و آسیايی در طول چند دهه اخیر موفق به بالابردن استانداردهای تولید تایر در کشورشان شده اند و برندهایی با بالاترین کیفیت و دارای حداکثر تنوع محصول و کارائی برای محصولات مختلف ارائه میکنند. به عنوان مثال برند میشلن، که یکی از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک در سراسر جهان به شمار می‌آید، در اغلب کشورهای اروپائی و همچنین ایالات متحده آمریکا و کشورهای آسیائی از جمله چین، ویتنام و … اقدام به تاسیس کارخانه و مرکز تحقیق و توسعه نموده است، میتوان تولیدات کارخانه میشلن را با کیفیت ترین در میان سایر رقبا دانست. و یا حتی کارخانجات تولید لاستیک مکسس، که در دهه اخیر توانسته سهم بزرگی از بازار جهانی و کسب حداکثری رضایت مصرف کنندگان را کسب کند. بدیهی است که لاستیک های ایرانی تاکنون به رقابت با این غول‌های لاستیک سازی جهان نپرداخته اند.
از بزرگترین برندهای لاستیک سازی جهان که بگذریم، مانند میشلن، بریجستون، تویو، پیرلی، کانتیننتال، هانکوک، مکسس، پرسا، یوکوهاما، کمهو، گودیر، جی تی، بی اف گودریچ، و برندهای بزرگ ازین دست، لاستیک ایرانی توان رقابت با سایر برندهای آسیائی را داراست.
کیفیت لاستیک ایرانی را دست کم نگیریم.

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان
عرضه کننده انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی در سراسر کشور
جهت کسب اطلاع از قیمت روز انواع لاستیک با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید
www.BazarLastik.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *