موارد مشمول گارانتی تایر

لاستیک های ارائه شده در وب سایت بازار لاستیک ایرانیان، دارای گارانتی از سوی شرکت تولید کننده ی داخلی و یا شرکت وارد کننده محصولات خارجی میباشد، مواردی که شامل استفاده از این گارانتی میشوند در این قسمت بیان شده است…

تمام تولیدات کارخانجات معتبر دنیا، دارای ضمانت از سوی تولید کننده میباشد. این ضمانت در صورت صادرات محصول به کشورهای دیگر توسط نمایندگی های مجاز پابرجا و قابل اجراست.

از آنجا که مجموعه بازار لاستیک ایرانیان تنها تایر های معتبر از واردکنندگان رسمی و معتبر را در وب سایت خود عرضه میکند، این تایر ها نیز از سوی شرکت وارد کننده دارای ضمانت  در برابر عیوب فنی ساخت میباشند.

اکثر مشکلات حادث شه برای تایر ها ناشی از استفاده ناصحیح و عدم رسیدگی، تنظیم باد و یا حتی مشکلات خودرو میباشد. در هر صورت، تایر ممکن است دارای عیوب فنی نیز باشد که تشخیص آن برعهده کارشناس مربوطه است.

برخی از آسیب های مصرف نادرست:

۱. دو پوستی یا ورم دیواره ناشی از ضربه، کم بادی، یا حمل بار اضافه که به صورت برامدگی روی دیواره تایر قابل مشاهده است

۲. آسیب دیدگی و برش آج و دیواره تایر به خاطر برخورد با اشیاء تیز و برنده سطوح خیابان و جاده، موانع و دست انداز ها، گودال و … سبب میشود.

همچنین خراشیدگی دیواره یا کنده شدن آج تایر و سایش نامتقارن در اثر ایرادات خودرو و یا حرکت در جاده های غیر استاندارد و غیر مناسب برای تایر انتخاب شده نیز از جمله آسیب های مصرف نادرست از لاستیک میباشد.

۳. آسیب دیدگی و متلاشی شدن ناحیه طوقه به خاطر سوختگی در اثر داغ شدن کاسه چرخ ناشی از ترمز های پیاپی و یا تاب داشتن کاسه چرخ و متلاشی شدن ناحیه طوقه بر اثر خراش.

۴. بریدگی ناحیه طوقه به دلیل نصب نادرست و ناشیانه بر روی رینگ.

    رینگ به منظور نصب تایر باید سالم و به دور از آسیب، زنگ زدگی، خراش تیز و … باشد. همچنین تعویض والو ( والف تیوبلس ) در هر تعویض لاستیک به حفظ سلامت تایر کمک میکند.

۵. استفاده از تایر غیر همسان و همسایز در یک محور از لحاظ سایز و همچنین عمق آج تایر.

عمق آج تایر های یک محور باید به یک اندازه بوده و کم بودن آج یک تایر و زیاد بودن عمق آج دیگری سبب آسیب رسیدن به تایر با عمق آج بیشتر میشد.

۶. سایش های یکطرفه، کناره های تایر و یا فقط سایش آج میانی، همچنین پله کردن آج تایر، ناشی از تنظیم نبودن باد و همچنین تنظیم نبودن محورهای خودرو و هرگونه نقص فنی در سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو میباشد.

۷. شکستگی یا ایجاد ترک در بالای لبه رینگ و دیواره تایر ناشی از کمبادی شدید و یا حمل بار اضافه و حرکت ناگهانی پی در پی ( تیک آف ).

    انجام حرکات نمایشی، داغ شدن و ایجاد دود سفید رنگ از لاستیک، سبب آسیب رسیدن جدی به تایر شده و استفاده از آن تایر را به امری غیر منطقی تبدیل میکند.

۸. تایر هایی که توسط افراد غیر حرفه ای پنچر گیری شده باشند

      تایر هایی که پاره شده، تایر های دوباره تعمیر و تایر های روکش شده تماما غیر قابل اطمینان و غیر قابل مصرف هستند.

۹. استفاده از تایر دست دوم و همچنین مخدوش بودن شماره سریال تایر استفاده از خدمات گارانتی را از بین میبرد.

در صورتی که موارد فوق در مورد مشکل تایر خریداری شما صدق نمیکرد میتوانید مشکل را با مجموعه پشتیبانی وب سایت بازار لاستیک ایرانیان مطرح نمایید.

در صورت بروز هرگونه مشگل برای تایر خود، میتوانید حداکثر ۴ عکس از قسمت آسیب دیده برای ایمیل وب سایت (  info@bazarlastik.com ) ارسال نمایید.

پاسخ مجموعه وب سایت بازار لاستیک ایرانیان تنها راهنمای شما بوده و ضمانت کارشناسی و تضمینی در تشخیص آسیب وارد شده به تایر را ندارد. انجام این امور تنها از وظایف کارشناس سازمان استاندارد و یا شرکت تولید کننده داخلی و یا وارد کننده خارجی میباشد. همچنین تعیین خسارت نیز برعهده کارشناس رسمی این امر میباشد، جبران خسارت در صورت تایید نقص فنی تایر نیز بر عهده شرکت وارد کننده لاستیک است و وب سایت بازار لاستیک ایرانیان تنها وظیفه راهنمایی خریداران محترم را دارد.

بازار لاستیک ایرانیان

25 پاسخ
  1. امید عباسی
    امید عباسی گفته:

    کناره لاستیک سیم زده و بر امدگی داره باید چیکار کرد چهار ماه بیشتر نیست لاستیک خریدم

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      سلام، تصاویر از دیواره لاستیک و درون تایر برای ایمل ما ارسال بفرمایید، کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن شمارو راهنمایی می‌کنند. می‌توانید تصاویر رو از طریق واتسپ شماره ۰۹۳۵۴۰۰۷۰۰۷ نیز ارسال بفرمایید. با سپاس از شما

      پاسخ
  2. یاری
    یاری گفته:

    سلام براثرفرورفتگی جیزتیزچهارسانت برسه سانت وسط لاستیک کامل سیم وسط لاستیک قطع شده ودیگرقابل استفاده نیست شامل گارانتی می شود یانه راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با تشکر از پیام شما ، دوست عزیزم آثار ناشی از استفاده ناصحیح و خساراتی که اجسام بیرونی و یا به گفته شما اجسام تیز بر تایر وارد می‌کنند شامل ضمانت نمیشود.
      متاسفانه تایر شما در اثر برخورد بدون احتیاط با جسم تیر دچار پارگی شده که نحوه استفاده نا صحیح شما سبب این اتفاق شده است. و تولید کننده تایر و یا فروشنده آن و یا حتی کیفیت برندی که خریداری فرمودین در این اتفاق نقشی نداشته اند و فقط استفاده نا صحیح مصرف کننده موجب آن شده است.

      پاسخ
  3. حسن فرخ زاد
    حسن فرخ زاد گفته:

    سلام لاستیک جلو ماشین بنده ازکنار به حالت بادکنک باد کرد 5هزار کیلومتر هم کارنکرده اگگر میشه من رو راهنمائی کنین برای گارانتی

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      سلام، لطفا تصاویر از لاستیکتون ، برند لاستیک ، تاریخ تولید و شماره سریال لاستیک ، فاکتو خرید و همچنین قسمتی که به این شکل توصیف کرده‌این را به ایمیل info@BazarLastik.com ارسال فرمایید. همکاران من در کوتاه ترین زمان ممکن شما را راهنمایی می‌کنند.

      پاسخ
  4. حسن
    حسن گفته:

    قربان سلام بنده بمدت 4 ماه لاستیک بارز خریدم که متاسفانه دیروز از وسط بیت دو عاج لاستیک سیم بیرون زد و لاستیک خوابید لطفا راهنمایی بفرمایید که چگونه باید برای گارانتی استفاده کنم . ممنون

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با تشکر از پیام شما
      توصیف شما از تایر کامل نیست ، اما اتفاق توصیف شده ممکنه به علت حرکت با باد کم و فشار حداکثری به ترد تایر در قسمت میانی باشه ، اما برای ارائه نظر در مورد عیوب فنی تایر و یا عیوب ناشی از استفاده ناصحیح ، باید تایر به صورت فیزیکی کارشناسی و بررسی بشه تا عواملی که سبب این ایراد شدن مشخص بشه . ممکن است عیب ناشی از تولید باشه و یا عیب ناشی از استفاده ناصحیح .

      پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      درود و با تشکر از پیام شما ، بستگی به شرکتی که تایر شمارو گارانتی کرده داره و مراحل انجام و باز تحویل تایر برای هر برند و هر شرکت متفاوت هست

      پاسخ
  5. نادر
    نادر گفته:

    با سلام من حدود ۴ماهه لاستیک جی تی ایکس خریدم و برا چرخهای جلو انداختم چند روز پیش متوجه شدم درست بالای دیواره که آجهای کناری هستند درست داخل ۲عاج یا بین ۲آج که کاملا آج داره و نوع هستش از بین ۲عاج یعنی داخل و تو رفتگی ۲برآمدگی بلند که هنوز سالمه و ارتفاع زیادی داره به اندازه سر سوزن هم کوچکتر سوراخ شده هیچ آسیب فیزیکی قابل رویت روی آجها نیست حتی چیزی پیدا نکردم و عقلم هم قد نمیده چیزی بیرونی سوراخش کرده باشه….میگم آجها دو طرف سالم فقط تو رفتگی که کاملا با این برآمدگی احاطه شده سوراخ شده به زور تو نستیم پیداش کنیم احتمالی هست لاستیک خودش بد سلخته یا اونجا از اول مشکل داشته باشه …..ممنون

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      درود و با تشکر از پیام شما ، با توصیفاتی که شما کردین نمیشه قطعی نظر داد و باید لاستیک شما از نزدیک بررسی و کارشناسی بشه و چند پارامتر مختلف اون چک بشه .

      پاسخ
  6. نادر
    نادر گفته:

    با سلام دوباره همه موارد غیر گارانتی که روزمره اتفاق میافته جای سوال برا من اینه مثلا موارد گارلنتی دار خودشونو چطور نشون میدن اصلا چه شکلین؟ ممنون

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با درود و تشکر از پیام شما ، بسیاری از مشکلاتی که برای تایر ها پیش می‌آید عیوب فنی تولید و نقوص سازنده لاستیک هستند – درسته عیوبی که مصرف کننده در ایجاد اونها نقش داره بسیار زیاد تر از عیوبی هست که تولید کننده عامل ایجاد آنهاست اما گارانتی تایر معمولا شامل عیوبی میشه که مستقیما به سیستم تولید مربوط میشه ! البته تمامی کالا ها همین هستن، به عنوان مثال گارانتی تلفن همراه و یا تلویزیون هم به همین صورت هست و در صورتی که تلفن همراه از دست شخصی به زمین پرتاب بشه و آسیب ببینه شامل گارانتی نیست چون تولید کننده در ایجاد اون عیب نقشی نداشته و صرفا ناشی از طریقه استفاده توسط مصرف کننده میشه.

      پاسخ
  7. حسین سلطانی
    حسین سلطانی گفته:

    لاستیک یک هفته پیش خریدم، الان جلوبندی ساز میگه پله داره ،تو حرکت خیلی میکوبه وصدا تولید می کنه انگار بلبرینگ خرابه،راهنمایی بفرمایید، ممنونم

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با درود و تشکر از پیام شما ، ایراد ذکر شده باید به صورت حضوری و از نزدیک چک بشه ، ممکنه عیب ناشی از تولید باشه و هم ممکنه عیب ناشی از تحمیل ایراد جلوبندی خودرو به لاستیک باشه ، در هر صورت بدون دیدن لاستیک و شرایط اون نمیشه نظر داد

      پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با سلام و تقدیم احترام ، ترکیدگی لاستیک در جاده های صعب العبور لزوما به دلیل کیفیت تایر نیست و شرایط زیادی در اون دخیل هست، همینطور تایر های سواری برای شرایط خاکی و غیر معمول طراحی نشدن دوست گرامی

      پاسخ
  8. سعادت
    سعادت گفته:

    سلام.3ماه پیش 2حلقه لاستیک یزد تایر سایز 75برا پراید خریدم الان خواستم لنت عوض کنم دیدم از داخل دور تا دور چند جا ترک برداشته تا بحال نه پنچر شده نه چیزی آج لاستیک هم عالیه نو نو.میشه راهنمایی کنید

    پاسخ
  9. عرب علی غ
    عرب علی غ گفته:

    سلام برج 12/1400چهار حلقه لاستیک کویرخریدم برج 1/1401یکی از حلقه ها سیم زد بعد از 9ماه هنوز فروشنده ترقه میرود لطفاً راهنمایی کنید آیا شامل گارانتی میشه

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با سلام و تشکر از پیام شما ، شما میتونید از هر فروشگاهی که تایر را خریداری کرده اید به همراه صورتحساب آن فروشگاه به خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده تایر برای بررسی و کارشناسی عیوب فنی تولید تایر ذکر شده مراجعه بفرمایید.

      پاسخ
  10. اسدی
    اسدی گفته:

    6ماهه لاستیک بارز انداختم چرخ جلو جلوبندی سالم وبدون هیچ گونه لاستیک سایی نصف لاستیک هر2چرخ از بیرون کاملا ساییده شده راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • بازار لاستیک
      بازار لاستیک گفته:

      با سلام و تشکر از پیام شما ، شما می‌توانید با صورتحساب خرید تایر از همان فروشگاهی که تایر را از آنجا تهییه فرمودین به شرکت خدمات پس از فروش برند ایرانی ذکر شده مراجعه بفرمایید و درخواست بررسی و کارشناسی کنید .

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *